Du har inte lagt till någon profil till din lista. Vill du ha hjälp, ring oss tel. 073-42 04 275
HEM / VÅRA PROFILER / Johannes Gustavsson
Johannes Gustavsson har lång erfarenhet av att arbeta med unga på nätet, influencers och TikTok. Redan som 16-åring var han en av personerna bakom sociala medie-tidningen Oh My Vlog och influencer-turnén Tubecon. Idag driver han influencer marketing-byrån och -agenturen Infly samt föreläser och utbildar inom sina expertområden. Han har skrivit böckerna Uppfödd på nätet och Influencer marketing i praktiken. 2022 blev han invald som ledamot i Medieakademin.
Johannes har lång erfarenhet av att arbeta med unga på nätet. Inte minst som en av personerna bakom sociala medier-tidningen Oh My Vlog och den rikstäckande influencer-turnén Tubecon med närmare 25 000 besökare. Han har också skrivit boken Uppfödd på nätet – Lär känna den sociala generationen. 2019 utsågs han till en av Framtidens Makthavare.
Nära en fjärdedel av Sverige befolkning är födda på 00-talet. De är våra barn, elever, kunder och anställda och de är den första generationen som är uppfödd på nätet. Hur lever de sina liv, vad värderar och ogillar de och hur och varför skiljer de sig från tidigare generationer? Lära känna den sociala generationen!
Vad händer på TikTok och Snapchat, är för mycket skärmtid farligt och varför är influencers så populära? Johannes ger dig en inblick i hur unga lever sina liv på nätet med hjälp av egna erfarenheter i kombination med aktuell forskning, färsk statistik och konkreta tips.
Idag är Johannes en flitigt anlitad föreläsare på ämnet unga på nätet. Han undervisar också på Sälj & Marknadshögskolan och driver agenturen Infly som representerar några av landets största TikTok-personligheter.
Vi tycker om att dela med oss av tips och råd, artiklar, överraskningar och nyheter. Vi blir så glada om du vill prenumerera på vårt fina nyhetsbrev.
© TALARNAS SVERIGE AB | Om cookies | Sitemap | Mina sidor
Powered by SiteSmart